Η πολιτική ποιότητας της PERFETTO ΟΕ συνίσταται κατ’ αρχήν στην πλήρη ικανοποίηση κάθε πελάτη με την πρώτη φορά και στη συνεχή βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών μας.
Για το σκοπό αυτό επιλέγουμε με αίσθημα ευθύνης τους προμηθευτές μας, φροντίζουμε οι συνθήκες παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς των προϊόντων να είναι σύμφωνες με τη διεθνή πρακτική, επενδύουμε στην ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού μας, ενώ παράλληλα αναπτύξαμε και εφαρμόζουμε Σύστημα Ποιότητας κατά ISO 22000 : 2018 πλήρως εναρμονισμένο με τις ανάγκες και τους στόχους μας που περιλαμβάνει τις δραστηριότητες από την παραλαβή των α΄ υλών μέχρι την διακίνηση των προϊόντων που παράγουμε.
Δέσμευση της επιχείρησης αποτελεί η εστίαση στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της, η απόλυτη κάλυψη των εκάστοτε συμφωνιών και η τήρηση όλων των σχετικών με την υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων. Η επιχείρηση δεσμεύεται ότι δεν συμμετέχει σε καμία πρακτική διάκρισης. Η διάκριση αναφέρεται σε οποιοδήποτε διάκριση, αποκλεισμό ή προτίμηση που μειώνει την ισότητα στην εργασία. Δεσμεύεται για ένα εργασιακό περιβάλλον ελεύθερο από κάθε είδος παρενόχλησης.
Όλοι εμείς, η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι στην PERFETTO ΟΕ, επειδή πιστεύουμε στη συνεχή βελτίωση, δεσμευόμαστε στους ακόλουθους στόχους:
Όλα αυτά πιστεύουμε ότι έχουν ως αποτέλεσμα όχι μόνον την καλύτερη δυνατή εικόνα της επιχείρησης στην αγορά, αλλά και ένα αίσθημα υπερηφάνειας και ικανοποίησης για όλους εμάς, Διοίκηση και εργαζόμενους, που εργαζόμαστε για την πρόοδο της PERFETTO ΟΕ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Θοδωρής Κόμσιος